risseladas.reismee.nl

Naar pompei

Vanmorgen vertrokken naar Pompei, 100 kilometers voorbij Rome een tussenstop op een camping. In Grosetto hebben we toch af en toe de zon gezien en lekker geleaxed, boekje lezen wat fietsen en van het zonnetje genieten die er toen was. En nu niet meer want ja het Regent weer. We vermaken ons nog prima en morgen een stukje verder. Is nog 140 kilometers naar Pompen. Dan zal ik we meer te vertellen hebben. O ja op 6 juni gaan we met de boot over naar Griekenland best spannend.

Tot later en de groeten van ons

Els

Jammer van de regen maar fijn dat jullie je vermaken hier zon en veel wind

Saskia de bouwer

Lekker hoor! Geniet er lekker van!!! Straks gaan we even video bellen!!! ??

Sabrina

Fijn om te lezen dat jullie je ondanks het tegenvallende weer toch goed vermaken. Geniet nog maar lekker.
Dikke kus van ons.

Marjo

Wat jammer dat het weer nog niet meezit

Carla

Hoi moppies,,,,
Morgen eens lekker alle verhalen lezen..
Ik ben benieuwd..
Jullie zijn al een heel eindje gevorderd en hebben al veel gezien en meegemaakt natuurlijk..

Piet & Nel

Wij staan een stuk oostelijker en hier is het weer perfect (camping Melissa te Sikia – Halkidiki - Griekenland)
Gisteren alleen maar zon en vandaag bewolkt. Morgen zou het weer stralend zijn. Geniet er in ieder geval van want dat doen wij ook :-)
Groetjes van ons.
(PS: mochten jullie lezers willen weten hoe het ons vergaat dan kun je dit lezen op: https://griekenlandreis2019.jouwweb.nl/ waarbij onze hond Gabber zijn reisverhalen verteld)