risseladas.reismee.nl

66 jaar

Vanmorgen om 7 uur de telefoon van Elte, te laat opgenomen.wie is er zo vroeg, nou dat kan er maar één zijn. Nog even omdraaien in bed, en ja om half 8 TELEFOON. En ja hoor er word lang zal ze leven gezongen, en vals dat het was, maar volgend jaar word het een zangkoor. En wie was er zo vroeg, dochter lief. Dan ons bed maar uit en koffie zetten, heel relaxt ontbeten en later de ochtend op de fiets in het binnenland naar een dorpje om boodschappen te doen, je moet toch wat doen als je jarig bent. In het dorpje koffie met gebak ( muffin) genomen en even rond gelopen. En dan allemaal telefoontjes en berichtjes van familie en lieve vrienden. Jullie houden de borrel te goed hoor. Smiddags even naar het strand omdat De ZON scheen en savonds bij de pizzeria gegeten. Morgen gaan we richting Bari waar we donderdag de ferry nemen naar Griekenland, kunnen we donderdag rustig aan doen en dat word dan de laatste camping in Italië. Lieve mensen bedankt voor de lieve felicitaties die ik vandaag kreeg en groetjes en tot later.

Elte en Lenie

Marjo

Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag

Piet & Nel

Van Harte Gefeliciteerd!