risseladas.reismee.nl

Griekenland

Onze laatste camping was in Giovinazzi ongeveer 20 kilometers bij Bari vandaan, want da at lag de ferry voor Griekenland. Wat ik van Italië vond, ik ben blij dat ik de highlights gezien heb, had het niet willen missen, maar het is niet mijn land. Ik vind de mensen niet echt aardig, het is een rommeltje en de wegen zijn echt heeeel slecht. Komt misschien ook dat het weer niet meezat het laatste plaatsje Giovinazzi was daar en tegen een plaatje, dat maakte het toch weer goed. Wij zijn donderdag om half 11 vertrokken om ons te melden bij de rederij, achteraf was dat niet nodig en omdat we vroeg waren zijn we nog even op een parkeerplek aan het water gaan staan, want we moesten om half zes bij de ferry zijn. Alles verliep vlot, inchecken en we konden gelijk aan boord. Wij hadden camping aan boord, dat wil zeggen we konden gewoon in onze camper slapen en eten, je mocht alleen geen gas gebruiken, maar een broodje is dan ook goed. We stonden aan de reeling dus krukje naar buiten en genieten. Het slapen ging prima en om 1 uur smiddags waren we in Griekenland waar we nu een mooi plekje hebben in een baai bij een restaurantje, waar we net heerlijk hebben gegeten. Morgen blijven we hier nog misschien wat langer want het weer is prima, 28 graden met een blauwe lucht, ik zal morgen wat foto's plaatsen van de baai hier. Zo weer een heel verhaal, ik groet jullie al allemaal en tot later.

Elte en Lenie

.

Reacties

Reacties

Carla

Geniet van het mooie weer..

Ikke

Mooi dat jullie lekker zijn aangekomen. En nu lekker aan de gyros en souvlaki en raki. Lekker genieten.

Jamas!!

Zo blij om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet van Griekenland met de souvlaki, mousaka en raki!! Love you!!

Els

Fijn dat de overtocht goed was en nu hoop op mooi weer

Henk

Ik vind Griekenland mooier dan Italië de mensen zijn er aardiger.
geniet van die strakke blauwe lucht.
groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!