risseladas.reismee.nl

Levkas

Gister middag om 5 uur na het zwemmen in zee stond ik op het strand onder de douche het zoute water afspoelen. Ineens begon het te waaien uit het niets een warme wind. En dat ging de halve nacht door. De camper schudde lekker heen en weer. Het was echt een warme föhn. Slecht geslapen niet door de warmte want daar klaag ik niet over maar wel de wind. Vanmorgen zijn we naar Levkas vertrokken maar we staan op een camping aan de weg. Het is wel een klein Grieks camping met een zwembad(je). Morgen gaan we een stukje verder naar het noorden want ja het zuidelijkste puntje hebben we gehad. Kalm aan naar het noorden. Hoop niet dat het daar koud is. Wij gaan zo aan de souvlaki en ik zeg groetjes en tot later

Reacties

Reacties

Henk

Wij zitten in een onweersbui onder het afdakje aan de
LEFFE BLOND
GROETJES HENK EN GERDA

Els

Ben naar binnen gevlucht regen omweer hoop dat jullie mooi weer hebben weer een leuk stukje en mooie foto's

Mvr S Risselada Dargel

Ik heb vandaag gereden naar Rabbit Hill. Dit om mijn nageslacht op te halen van een weekend met de stamboom van haar vader’s kant. Op de terugweg hebben wij 5 regendruppels mogen ontvangen op de voorruit van mijn bolide. Bij thuiskomst trof ik mijn wederhelft krom lopend aan. Hij is door zijn rug gegaan tijdens het verrichten van werkzaamheden in ons onderkomen.
Wij hebben net kaiserbroodjes genuttigd met een schijf rundvlees erop. Dit gecombineerd met wat ice mountain sla, ui en rode tomaat.
Nu ben ik bezig om onze kledij op te vouwen en op te bergen in de daarvoor bestemmende lades.
Ik wens jullie een zeer plezierige ervaring met de Griekse specialiteit souvlaki. (Denk even aan het vrouwelijk nageslacht van jullie die zit te popelen op nieuwe kruiden hiervoor ????)
Ik geniet van jullie verhalen! En de afdrukken van jullie herinneringen.
Met veel liefde,

Mvr S Risselada Dargel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!