risseladas.reismee.nl

Albanië deel 2 vrijdag 14 juni t/m 18 juni

Hier zijn we weer vanuit Albanië, ik had al vertelt dat we bij een camping kwamen die bezet was met motorrijders, dus zijn we op een camping in Kwam ik in Albanie geland. We moesten wel een water oversteken en dat gebeurde met een pondje, toen we ervoor stonden zeiden we allebei,,,moeten we hier op,,, Ja dus en ook nog 10 euro betalen ach de Albanezen willen ook een broodje kaas, en het pondje was ook een vertier voor de jeugd. De camping lag op een schier eiland. De zee was mooi blauw maar je moest 4 euro betalen om het strand op te mogen. De volgende dag zijn we verder gegaan naar Hymar?. Een camping aan een grind strand wat ons aan Joegoslavië van vroeger deed denken. Het was een kleine gezellige camping waar we 2 dagen hebben gestaan en lekker hebben gezwommen. Nu 18 juni (mijn broer is jarig) staan we in Berat idd en in Albanië waar een citadel is. Op de fiets erheen 14 kilometers maar het is te doen. Onderweg kom je van alles tegen . Oudjes die hun kalkoenen uit laten. De citadel lag hoog, we moesten 10%omhoog fietsen met een weg vol kinderkopjes maar we hebben het gered. Het was de moeite waard. De camping was ook hier niet groot maar ontzettend schoon en mooi. Ieder middag kreeg iedereen een frappé service. De wegen zij best goed, we hebben de hele kust gereden en ook een klim van ruim 2000 meter hoog waar je een mooi uitzicht had, alleen jammer dat het heiig was. Morgen gaan we weer een stukje naar het noorden. We zien wel waar het schip,, nee de camper,,, strand. Groetjes van bier en tot later.

Groetjes aan bier

Mooi om te horen jullie t nog steeds leuk hebben!!!
Groetjes van Wijn aan bier!

Els

Hoi .enie/elite zo jullie hebben weer wat gezien was weer fijn om wat te horen nog heel veel reis plezier geniet er van xxxxxxxxxx

2 bier graag

elte, en SnW have fun

Henk

Mooie verhalen en het is dus even mooi land.
Groetjes van Henk

Henk

Finn dat jullie zo genieten van Albania.