risseladas.reismee.nl

Dag Kroatië

Vandaag zijn we weer in Italië, de afgelopen dagen zijn we door Montenegro, Bosnië en Herzegovina Kroatië en Servië gereden. Helemaal langs de kust en we hebben leuke kleine maar ook een hele grote campings gehad. De kustweg van voormalig Joegoslavië is schitterend om te rijden en we hebben natuurlijk herinnering opgehaald van vroeger toen wij er veel kwamen met kleine Bassie en kleine Saskia. We zijn ook nog Sibenik in geweest was een leuk plaatsje nou ja stad en die was versierd met tekeningen van de jeugd. Koper waar we gisteren waren ook een oude binnenstad en dat al l etmaal in de hitte van ruim 35 graden bezocht, maar we klagen niet. Nu staan we aan een meertje op ongeveer 45 kilometers van de grens met Oostenrijk we nemen niet de snelweg maar gaan binnendoor over de plockenpas die is ruim 2000meter hoog en bovenop is de grens met Oostenrijk. Zo schiet onze vakantie op. We hebben allebei genoten en weer mooie plekjes van de wereld gezien, maar we zijn nog niet thuis. Nu nog even een paar foto's uitzoeken en ik zeg tot later en de groetjes.

Jullie dochter die nu gaat slapen

Dag Cevapcici!!! Hallo Heidi!!!!

Tot snel lieve ouders!!! ❤️

Marion

Wat een reis !!! Wat een belevenis, zo samen herinneringen ophalen. Wat gaat de tijd dan snel.
Geniet nog maar van het laatste stuk. Voor je het weet zijn jullie weer thuis.
liefs Teus en Marion